Co to jest GDN? Definicja

Co to jest GDN?

GDN to globalna cyfrowa sieć informacyjna.

GDN (sieć reklamowa Google, Google Display Network) – sieć reklamowa należąca do Google. To blisko 2 miliony witryn internetowych, aplikacji i filmów. Reklamy w sieci reklamowej Google mogą być emitowane w formie graficznej, tekstowej i wideo. Dociera do blisko 90% internautów. W sieci reklamowej Google mamy dostępne następujące opcje kierowania reklam:

Google Display Network, w skrócie GDN, to globalna sieć reklamowa umożliwiająca bardzo szerokie dotarcie z przekazem reklamowym dzięki wyświetlaniu reklamy tekstowej i graficznej m.in. na witrynach www, podczas oglądania filmów w serwisie YouTube, w usłudze Gmail czy wielu innych, również mobilnych formatach reklamowych.

GDN (Google Display Network) – to sieć reklamowa Google Ads, która umożliwia promowanie marki, usługi lub produktu, a reklamy są prezentowane w formie graficznej lub wideo. Kampania reklamowa jest oparta na banerach, wyświetlanych internautom przeglądającym strony lub oglądającym filmy. Reklamy pojawiają się w sieci reklamowej Google, takiej jak Wyszukiwarka Google, Finanse Google, Gmail, Blogger, YouTube, oraz u partnerów zewnętrznych w grupach reklam.

GDN korzysta z zastrzeżonej technologii do zbierania, analizowania i dystrybucji treści wiadomości.

Wykorzystanie GDN niesie za sobą liczne korzyści. Przede wszystkim pomaga zwiększyć zasięg wśród odbiorców. Z wyszukiwarki korzysta ogromna liczba internautów. Dzięki wykorzystaniu ogromnych zbiorów danych GDN pozwala docierać do bardzo szerokiej publiczności, o zainteresowaniach zbliżonych do tego, co oferuje reklamodawca. GDN oferuje też różne modele rozliczeniowe — za kliknięcia, za działania, za konwersje. W sieci reklamowej Google możesz pokazywać reklamy wizualne i korzystać z remarketingu.

Wszystko na zasadzie społecznego dowodu słuszności. Sugestia osoby cieszącej się zaufaniem może całkowicie zmienić zdanie klienta. Bardziej dociekliwi dokładnie sprawdzą informacje o tobie i produkcie. Często zakup może zostać dokonany tylko na podstawie rekomendacji. To działa.

Decydując się na działania afiliacyjne, należy zaplanować strategię oraz wybrać model współpracy z wydawcami. Trzeba zdecydować, czy będziemy tworzyć cały program własnoręcznie, czy też skorzystamy z usług jednego z dostępnych na rynku rozwiązań afiliacyjnych. To drugie wyjście często wydaje się łatwiejsze i ściąga z naszych barków wiele problemów i obowiązków. Niezależnie od tego, z jakiego rozwiązania skorzystamy, musimy stworzyć pewien plan, na podstawie którego podejmiemy kolejne działania.